Εξυπηρέτηση Πολιτών

Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών, ο ΟΠΕΚΑ έχει αναπτύξει μία σειρά από υπηρεσίες που διευκολύνουν την ενημέρωση των πολιτών και επικοινωνία τους με τον Οργανισμό.

Οι δυνατότητες εξυπηρέτησης για τους πολίτες είναι οι ακόλουθες:

A) Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα επιδόματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το πανελλήνιας εμβέλειας τηλεφωνικό κέντρο 1555 χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο. Το 1555 είναι δωρεάν τετραψήφιος αριθμός για όλους τους πολίτες από όπου κι αν καλούν (σταθερό, κινητό, από όλα τα δίκτυα εντός της Ελλάδος) και για όσο διάστημα διαρκεί η κλήση.

B)Ο πολίτης εξυπηρετείται με φυσική παρουσία στις Υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνον κατόπιν ραντεβού. Τα ραντεβού προγραμματίζονται, κατόπιν αιτήματος, που προωθείται μέσω του 1555 στους αρμόδιους υπαλλήλους του ΟΠΕΚΑ.

Γ) Ο πολίτης ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναζητήσει και να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, αλλά και όλων των δικαιωμάτων που έχει στη διάθεσή του σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής του στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.opeka.gr και στο www.gov.gr.

Δ) Ο πολίτης μπορεί να ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων του και να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τα εξής επιδόματα: Επίδομα Παιδιού, Επίδομα Γέννησης, Επίδομα Αναδοχής, Επίδομα Ορεινών και Μειονεκτικών Περιοχών, Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα και Επίδομα Στέγασης.

Ε) Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο ή δεν έχει πρόσβαση σε αυτό μπορεί να απευθύνεται στα Κέντρα Κοινότητας του Δήμου στον οποίο κατοικεί. Εκεί μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για τα εξής επιδόματα: Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, Επίδομα Στέγασης, Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφάλιστων Υπερηλίκων, Επίδομα Στεγαστικής Συνδρομής, Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα και Επίδομα Γέννησης.  Στα ίδια Κέντρα Κοινότητας μπορεί να υποβάλλει το σύνολο των δικαιολογητικών που απαιτούνται για κάθε ένα από τα αιτούμενα επιδόματα και να πληροφορηθεί για την πορεία των αιτήσεων του.

Ζ) Όσον αφορά τις αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης Ορεινών και Μειονεκτικών Περιοχών και τις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνον στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Η)  Με τη συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας.

Περιφερειακή Υπηρεσία ΟΠΕΚΑΝομοί Αρμοδιότητας
Κεντρική ΥπηρεσίαΑττική, Νησιά (πλην Κρήτης, Κέρκυρας, Λευκάδας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς)
Κεντρικής ΜακεδονίαςΘεσσαλονίκης, Ημαθίας, Κιλκίς, Πέλλης, Πιερίας, Σερρών, Χαλκιδικής
ΚρήτηςΗρακλείου, Λασιθίου, Ρεθύμνης, Χανίων
ΘεσσαλίαςΛάρισας, Τρικάλων, Μαγνησίας, Καρδίτσας,Σποράδων
Δυτικής ΕλλάδοςΑχαϊα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία, Ζάκυνθος, Κεφαλονια
Ανατ. Μακεδονίας& ΘράκηςΑλεξανδρούπολης (ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΟΜΗ)
Στερεάς ΕλλάδοςΦθιώτιδας, Φωκίδας, Ευρυτανίας, Ευβοίας, Βοιωτίας
ΠελοποννήσουΑργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας, Μεσσηνίας
ΗπείρουΙωαννίνων, Θεσπρωτίας, Άρτας, Πρέβεζας, Νήσοι –Περιφερειακές Ενότητες Λευκάδας & Κερκύρας
Δυτικής ΜακεδονίαςΓρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης, Φλώρινας

Τελευταίες Ανακοινώσεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο