1555

1555 – Μία γραμμή για να βρίσκεις άκρη

 

Το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

 Στις 29 Ιουλίου τίθεται σε λειτουργία το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, με σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.

Ο ενιαίος αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ τίθεται σε λειτουργία την Πέμπτη 29 Ιουλίου, ενώ τον Σεπτέμβριο θα ενταχθούν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

 

 

 

Τελευταίες Ανακοινώσεις

Αναρτήθηκαν τα ονόματα των δικαιούχων των προγραμμάτων του ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ – Σοφία Ζαχαράκη: Το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας αξιοποιεί κάθε διαθέσιμο ευρώ από τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων για τη μείωση των ανισοτήτων και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής. Συνεχίζουμε.

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Μετάβαση στο περιεχόμενο