1555

COVID-19/ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ στις περιφερειακεσ διευθυνσεισ οπεκα και στην κεντρικη υπηρεσια

 4.11.2920

 Η Διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων στο πλαίσιο έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού (COVID-19), αλλά και την ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, σας ενημερώνει για τα εξής:

 

Σύμφωνα με το άρθρο 1της ισχύουσας αριθ. Δ1α/Γ.Π. οικ.69863/211-2020 κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄4829), και στο πλάισιο των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού COVID-19 ορίζονται από 3/11/2020 έως και 30/11/2020  δύο επίπεδα προληπτικών μέτρων ως εξής:

  • επίπεδο επιτήρησης και
  • επίπεδο αυξημένου κινδύνου

Ενόψει των ανωτέρω η εξυπηρέτηση κοινού  ανά επιδημιολογικό επίπεδο πραγματοποιείται ως εξής:

  • Στο επιδημιολογικό επίπεδο επιτήρησης το κοινό εξυπηρετείται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν ραντεβού.
  • Στο επιδημιολογικό επίπεδο αυξημένου κινδύνου το κοινό εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

 

Στο επιδημιολογικό επίπεδο επιτήρησης που ανήκουν οι Περιφερειακές Δ/νσεις Στερεάς Ελλάδας, Δυτ. Ελλάδας, Πελοποννήσου και Κρήτης  το κοινό εξυπηρετείται κατά προτίμηση αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν ραντεβού.

Για να κλείσετε ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε:

  • Περ/κή Δ/νση Στ. Ελλάδας (Λαμία) τηλ.: , e-mail: lamia@opeka.gr

 

  • Περ/κή Δ/νση Δυτ. Ελλάδας (Πάτρα), τηλ. 2613615745, 2613615730 email:patra@opeka.gr
  • Περ/κή Δ/νση Πελοποννήσου (Τρίπολη), τηλ.:, e-mail: tripoli@opeka.gr

 

 

Στο επιδημιολογικό επίπεδο αυξημένου κινδύνου που ανήκουν η Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ και οι Περιφερειακές Δ/νσεις Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης, Δυτ. Μακεδονίας, Ηπείρου και Θεσσαλίας ,το κοινό εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού :

Για να κλείσετε ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε:

 

Για ΌΛΑ τα επιδόματα στο τηλ. 2106241888 και επιπλέον

  • Κεντρική Υπηρεσία (Αθήνα):

1) Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα, τηλ. 2131519238- e mail:anapirika.epid@opeka.gr

2) Ανασφάλιστοι Υπερήλικες, τηλ 2131519206-email: anasfal.yperyl@opeka.gr

3) Οικογενειακά Επιδόματα, τηλ. 2131519103 -email: oikogeneiaka@opeka.gr

 

 

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, θα μπορείτε να αποστείλετε σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr, είτε ταχυδρομικά.

  • Περ/κή Δ/νση Κεντρικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη), τηλ. 2313324958, 2313324948 email:thessaloniki@opeka.gr
  • Περ/κή Δ/νση Ανατ.Μακεδονίας & Θράκης, (Κομοτηνή) τηλ:, e-mail: komotini@opeka.gr
  • Περ/κή Δ/νση Δυτ. Μακεδονίας (Κοζάνη), Τηλ 24610 32307, 2461036484 email:kozani@opeka.gr
  • Περ/κή Δ/νση Ηπείρου (Ιωάννινα), τηλ. 26513 70808, 70814, 70830 email:ioannina@opeka.gr
  • Περ/κή Δ/νση Θεσσαλίας (Λάρισα), τηλ. 2413509425, 2413509400 email:larisa@opeka.gr

 

 

Ο ΟΠΕΚΑ βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.

Τελευταίες Ανακοινώσεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Μετάβαση στο περιεχόμενο